söndag 24 januari 2010



Jag brukar vanligtvis inte lägga upp awarder eller reklam på bloggen, men tänkte äh, va sjutton jag gör ett undantag i detta fall. Jag har fått den av fyra härliga bloggerskor och tackar er ödmjukast!:

Mitt lilla krypin, Min värld, Gracilis, Det ljuva livet i stan

I awarden skulle jag också berätta 7 intressanta saker om mig själv, 7 saker är väl inga problem men intressanta...njae....men ok nu kör vi!

1. Godisråtta av stora mått, men skulle kunna klara mig på en tablett som måltidsintag
2. Sportfåne, främst hockey men även fotboll
3. Kan sura i dagar om Sverige förlorar en viktig landskamp
4. Är lite klaustrofobisk numera, efter en läskig händelse i en berg-och dalbana för 2 år sedan
5. Kan vara ganska så lat...eller bekväm låter trevligare, haha
6. Älskar Piggelin glass
7. När jag var yngre var jag glamrockare, med krusigt hår, nitar, trasiga brallor o taskig attityd, haha

Meningen är att jag ska skicka detta vidare till 7 andra bloggare, men jag är generös i dag att alla som vill får anta detta, det är ju ändå söndag!

Today I tell 7 things about myself ater a award that I have received, it´s not that interesting though...I love sports, I´m grumpy for days if Sweden loses an important game, I love ice-cream, a bit claustrofobic, love ice hockey and soccer and that I was a glam rocker big time when I was younger...well that´s about it:)!

Have a great day!

7 kommentarer:

Tobias - Mitt liv igenom en kameralins sa...

sv: Hejsan! :D ja, det har varit jobbigt, men bedragaren verkar fortsätta fast polisen är han hack i häl. Dem vet vem han är och skall göra ett tillslag snart hoppas jag så jag får ett slut på detta :/

Hoppas att allt är bra med dig och att du haft en bra helg! :D

Kram Tobias

Hungry Dog sa...

You should post a picture of yourself as a glam rocker!

Hungry Dog

minvitamin sa...

Kul att läsa lite personlig kuriosa.
Håller med dig;mat är överskattat;o
Mera godis till folket;)

Ha en skön söndag!Kram/S

Synnøve. sa...

Hejsan mitt i bullbaket.
Kan känna doften hela vägen hit. Nu blev jag sugen på att baka bullar med.
Blir nog muffins senare.
Ha en fortsatt fin söndag.
Kramen Synnöve.

Anonym sa...

Å jag gillar verkligen din blogg! Här kommer jag kika in igen!

Tack för din söta kommentar. Det värmer. Kommentarer är ju bloggens bränsle.

Kram kära du

Unknown sa...

gott gott med nybakta bullar - och härlig doft i hemmet.

ha en trevlig söndag
Catthie

Marie Louise sa...

Hejsan!
Tack för att du kikade in till mig,
Himla roligt med så långväga besök. Mycket fina kort du knäpper,
syns att du har öga för att fota!
Länkar dig till mig - Kram till dig från Marie...