lördag 3 juli 2010

wonderful

Det är ju väldans märkligt att jag har gått och blivit förkyld...det började med feber för nån dag sedan och nu sitter jag och snörvlar så in i vassen. Det mest komiska är väl ändå att jag på fyra år i Singapore aldrig varit sjuk, och tre dagar in på ledigheten här blir jag dålig...vad kallar man det? Dålig planering kanske...

Nåväl, inget att deppa över, i dag ska vi ta oss till badstranden med en hel skara vuxna och barn, det ska bli härligt. Badtemperaturen lär väl knappast ha stigit till godkänd temperatur för min del men det kan ju vara kul att se de andra pina i sig i vattnet, hehe.

Nu blir det frukost med stora fluffiga frallor, mums!

It´s so strange but I have a cold, I haven´t been sick in Singapor the last four years but three days into my vacation here I got sick..what do you call that? Bad planning perhaps...

Anyway, today we are going to the beach, it´s not very likely that I will take a swim, it´s way to cold for me, but it´s nice going there anyway:) Enjoy this day!

8 kommentarer:

Angeline sa...

Too bad you have the flu! Maybe the change of weather...
Enjoy your day too, I'm sure we'll have wonderfull photos of the beach soon ;)

Renée sa...

Trist att du har gått å blivit sjuk... Badvattnet i Sverige är inte varmt direkt! Enda fördelen är att det verkligen svalkar om man är varm!
Ha det bäst!

a piece of happiness sa...

Ibland blir man ju krass efter en flygtur. Beroende på hur många andra krassa människor som flyger just då.

Krya!


LiseLotte

Sanna sa...

Vilken vacker bild!Jag tycker också att det är för kallt för att simma, men vadar i alla fall lite i vattnet tillsammans med barnen. :)
Hoppas du kryar på dig snart!
Kram

Glamour-Och-Fläskpannkaka sa...

krya på dig!

Johanna sa...

Din blogg är så otroligt vacker... foton och text i njutningsfull kombintation. Krya på dig!

Anonym sa...

Jag skulle inte kalla det dålig planering, snarare luftombyte. ;) Krya på dig!

Erika sa...

Krya på dig!