torsdag 22 juli 2010


rock flower


Gaahhhh! I dag vill jag åka upp till Stockholm och shoppa lite inredningsgrejer, jag har fortsatt att chocka min stackars omgivning med att inte handla! Men nu är det ju nästan bara 1 vecka kvar så det är hög tid att sätta i gång...inte för att jag på förhand vet vad jag vill ha...

Så frulle nästa och sen shopping i Estocolmo:). Om jag får maken att agera taxi chaffis förstås:). Kram.

Today I want to do some interior shopping in Stockholm, since I haven´t done any shopping at all during my stay, everybody is in chock:). So I need to convince my hubby to drive me:). Take care out there!

3 kommentarer:

Angelica sa...

Det låter ju direkt livsfarligt, hahahaha! Stockholm och inredning kan ju få allvarliga konsekvenser :D Tur att jag befinner mig på Mallorca för jag är inne i min vanliga inredningsveva *skrattar*, men som tur är så finns det internet! Och nu sitter jag bara och väntar på DHL som kommer med mina nya kuddar :D

Kramar och ha en toppentorsdag!

Angelica

Angeline sa...

Shopping addicted too! Actually I can't wait to get my hands on the new ikea catalogue!! So how was that dinner, yummy I hope ^^

Frida-FantastiskaMamman sa...

Shoppa kan man ALDRIG göra för mycket.....
Ha en fin tur till Stockholm...
Kramisar<3