söndag 18 juli 2010

boat
Häromdagen tog vi färjan ut till Fjäderholmarna, soliga klippor, strålande sol och sura gamla gubbar som står i kiosken, precis som det ska va! Jag har aldrig satt min fot i skärgården och detta var ett första tafatt besök där, kanske hittar vi längre ut i skärgården en annan gång.

I dag är det exakt 2 veckor kvar av vår semester i Sverige och jag kan nog erkänna att det känns lite stressande, det är så viktigt för mig att jag laddar fullt med härliga minnen som jag kan leva på tills nästa sommar.

Nu ska jag haffa maken och höra vad vi ska göra i dag! Må solen skina på er:).

The other day we took a ferry out to the Swedish archipelago, Fjäderholmarna. It was my first visit there, but hopefully there will be more.

May the sun shine on you!

6 kommentarer:

Alison Gibbs sa...

What a beautiful photo.
Hope you have a wonderful weekend

eastcoastmom sa...

Stockholms skärgård är fantastisk, det är mest där vi spenderar våra sverigesemestrar. Vi åker om en vecka!

FantastiskaMamman sa...

Skärgården är fantastisk...vi har upplevt både den svenska & den finska denna helg;)
Kramar<3

Clytie sa...

From the beautiful reflections, it looks like you had a perfect day for the trip!

mammaxtre sa...

Fjäderholmarna är väldigt rart.

Ha det fortsatt bra.

Rozmeen sa...

Beautiful pictures!

Wishing you a lovely day!
Hugs,
Rozmeen