onsdag 23 april 2008

Champagne






Under en längre tid har vi letat efter glasunderlägg och vi har inte funnit de vi vill ha, men idag så var jag hemma hos en vännina och hon hade exakt de jag sökt!

Så efter att ha ringt maken o berättat att !-"Hej, du vi har ju inga underlägg, hmmm". Min makes svar var ju, -"ja det behöver vi ju"! Vad bra sa ja för jag har hittat några som jag tycker om. Perfekt sa maken köp 12 st punkt slut.

Så iväg till butiken(allting är från Bali, HUR har jag kunnat missa den butiken?) och shoppa, well, hittade ju lite andra saker som jag vill visa er också, men precis när jag ska ta kort, tar batteriet i kameran slut!

Hoppas nu kvällen blir lyckad! Man vet ju aldrig kanske underläggen kan vara det som gör kvällen, hehe!

10 kommentarer:

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Ha en trevlig kväll då!!

Kram Millan
~~~<~~<<@

Maria renoverar sa...

Hej!
Kul att du besökt min blogg! Och kul att du är i Singapore!!! Jag har faktist kompisar som flyttat dit från Stockholm (Mille & Malin) och de verkar trivas toppen.

Måste jobba, men ska kika mer på din blogg senare.
Hälsn Maria

Helenas loggbok sa...

Vad kul att ha vänner som kommer flytta till Singapore. Tänkte att jag skulle börja plugga engelska eller franska när vi flyttar. Hur ofta läser du och är det genom unviversitet?
/Helena

Skafferi Med Sjöutsikt sa...

Erkänner...jag är avis på champagnen! ;-) Hoppas kvällen var trevlig, antar att ni redan varit iväg och kommit åter...om nin inte är på efterfest förstås! Känns lite konstigt och tänka sig in i tidszoner...men visst är det väl iallafall ca 6 timmar framåt, eller cyklar jag?
Ha det så gott!! //K

Chatarina sa...

Man blir lite avis på att du bor i Singapore. Vilken underbar balkong Ni har. Kul med svenska gäster hoppas ni hadde en trevlig kväll.
Ha det så gott
Chatarina i soliga värmland

Nygammalt sa...

Hej där!
Tack för besöket hos mig. Vilken fin blogg du har, kul att få följa ert liv i Asien. Spännande! =)
Kram.

-Mitt lille rede- sa...

Heia! :-)

Tusen takk for hyggelig kommentar på min blogg. Det var kjekt.
Artig å se gjennom bloggen din, du har veldig god smak og en nydlig innredet leilighet. Singapore høres spennede ut da! Trives du godt der?

Klem fra Lene

ExPIAtriate sa...

Hejsan igen! Din blogg ger mig san inspiration, var hittar du alla dessa fina saker, mast ha tips nu innan vi flyttar och har chans att fylla en hel container haha!
Kram!
Pia

Sara sa...

Hejsan
Vilken tur med underläggen och att maken var med på det! Hoppas att ni fick en trevlig kväll!
Kram Sara

Lee sa...

Förstår ifalldu inte shoppar påtradera. Svårt att få saker levererade till dig=)
Men man kan göra en del fynd. Men det finns andra auktionssajter med som inte är lika välbesökta och därför billigare.
Är så imponerad av alla som vågar flytta så långt!
Kram//Lee