lördag 22 november 2008


Jag har insett att det är läge att börja packa ner alla grejer jag köpt i resväskan så jag ser om de får plats eller om jag måste handbära hälften som jag gjorde i somras, då jag fick sura blickar av tullvakten då jag kom bärandes på mina påsar. Jag kan riktigt höra hur maken suckar ända från Singapore:-, inte en gång till...

Ett besök hos lilla kusin F ska vi till nu, och sedan ska jag skjutsa sonen till kompisen, jag gick helt på snacket från sonen "det gäller ju att passa på" och sedan la han till "du passar ju på... att shoppa"! Hmmm, det argumentet kunde jag inte stå emot...
Trevlig lördagkväll till er alla!

10 kommentarer:

Mitt hvite hus sa...

HeiO=) Kikker innom deg som snarest nå for å ønske deg en riktig fin helg. Skal kikek mer innom en annen dag ser jeg har gått glipp av noen innlegg hos deg=)
Klem Kerstin

Helen sa...

Låter jobbigt att hand bära massa saker, hoppas att det går ner i resväskan.
Sonen låter som om han kommer att bli en bra förhandlare!

Anonym sa...

Mycket skarpt, din son. Har det så bra / ela

Ekebo sa...

Hoppas du får ner allting men vad kul att få plocka upp allt när du kommer hem. Ja jag säger det igen hjärtan kan inte få för många utav..... Kram på dig!

Mamma C sa...

Är du i Sverige? det har jag missat nu när jag har varit borta. Så du har shoppat till ordentligt nu innan hemresan :-) Klart man ska passa på.
Kram Mamma C

Ullis/Leva på landet sa...

Har helt missat att du är här i Sverige och hälsar på. har varit lite mycket den sista tiden. Hoppas verkligen att du får med dig den rätta julstämningen och en massa fina saker. Det fixar sig nog med packandet, *s*. Passar ju bra att det är lite snö på marken också då.

Ha det bra!
Kram Ullis

Lallis - liv och leverne sa...

Haha, de kan sina knep, di barna;)
Hoppas nu att du får plats med grejerna för tjyven!
Kram Lallis

Anonym sa...

Ha en underbar resa "hem" till Singapore! Lycka till! Kram Anna

Anonym sa...

Förstår att du inhandlar det nödvändigaste...och att det kanske inte räcker med en resväska...särskilt inte när du skall inreda ett helt hus! Och snart är det ju jul och jag gissar att det vill man ha svensk touch på om man är utomlands...smart son du har...vet precis vilka de rätta argumenten är!
Ha en skön söndag!
Kram,
Bella

annashusidingtuna sa...

Du får helt enkelt köpa en till resväska eller kanske två.
Kram anna