söndag 17 maj 2009

Så här dagen efter vårfesten känner jag mig som katten, avslappnad och lugn!

Det var en super härlig kväll och som det såg ut hade alla en trevligt, när jag gick hem strax efter kl 2 på natten var det fortfarande fullt av dansande svenskar på dansgolvet, ett gott betyg till Clabbe!

Nu blir det inget mer festplanerande på ett tag, eller ivarjefall inte förrän nästa vecka när vi ska börja planera kräftskivan i september...men det är a piece of cake jämfört med att planera vårfesten, sån det är luuuugnt!

Idag ska vi hyra en film och äta godis, imorgon återgår allt till det normala igen, gubben flyger till Indien, jag ska fortsätta med mina långpromenader och inget godis, suck...så jag passar väl på idag istället *skratt*.

Ha en underbar söndag!!

11 kommentarer:

Mamma C sa...

Låter som det var en superlyckad kväll. Då har man rätt att ta det lite lugnt och bara softa dan efter. Ska bli kul att få se lite bilder sedan.
Kram mamma C

rosalucia sa...

Hoppas ni hade en alldeles underbar festkväll!!!!!!
(Med så vackra skor kunde den väl inte bli annat än lyckad...?)
Jätteglad att jag hittat till din blogg; tycker det är så spännande att läsa om andras liv; å förstås särskilt om de då bor nån annanstans å lever sitt liv lite annorlunda. På en annan plats. man får liksom en annan inblick då; hur annorlunda det kan vara. Å hur mycket som ändå är lika.
Titta gärna in till mej om du har tid!
Jag kommer tillbaka, ha en bra dag!

Raihana Ab sa...

Beautiful cat you have.. I love the fur. What breed is it? Mine is a local one

Patricia sa...

Det var ju skönt att festen blev lyckad... =)

Ha en skön söndag!
kramp Patricia

Eddan sa...

Så du är redan i farten så här "dagen efter", vad duktig du är ;-)!

Det låter som om ni hade en härlig kväll. Antar det är skönt att kunna koppla av nu när festen är över och allt gick bra.

Ha en trevlig fortsättning på helgen!

Kram från Anette

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så roligt att vårfesten blev lyckad. Och det var en go kisse du hade.
Kram till dig
AnnaMaria

alegni sa...

roligt att höra att det blev en lyckad fest o att du inte mår alltför dåligt idag ;)
kissen är to die for...
kram
ingela

karola sa...

-låter som att ni hade en trevlig fest med sveorna :) kul, har ni fröken fredag i singapor också??

STENLYCKA sa...

Härligt med fest och när den blir lyckad.
önskar dig en bra början på veckan.
KRAM

Bruno och Mig sa...

Oj en så rolig fest ni verka haft.
Då är det sköt att bara mysa i soffan dagen efter.

Katten ser också ut att ta det piano. Härliga bilder.

Ha en skön söndag
L

♥ Eline sa...

Fantastisk flott kattepus! :-)