onsdag 8 juli 2009


I morgon hade jag planerat in en liten biltur till Örebro, jag vill besöka Helena Skarps "Uthus". Jag har även nämnt för hela bekantskapskretsen att det ska bli spännande att se Örebro för där har jag aldrig varit, jag har även letat upp inredningsbutiker i området.

Nu till det komiska: Jag ringer till Helena Skarp för att verkligen kolla att hon har öppet i morgon när vi inte direkt bor i närheten och medans jag pratar med henne så ser jag ju att det står att hon bor i Gävle! Men det är så typiskt mig...men Helena måste ha undrat vilken yrpanna som inte ens vet vart hon ska, haha.

Anyway, i morgon bär det då iväg till Gävle istället och nu undrar jag om ni som har lite koll på området kan ge en 08 lite tips på sevärda butiker i området, tackar för det!
Nu väntar soffan och smågodis i regnet, ha en fin kväll!

PS Kanske kan vara bra att veta inför ev. tips gällande butiker att vi åker via Uppsala, Tierp, på ditvägen men planerar annan rutt hem, så alla tips emottages tacksamt:).

7 kommentarer:

Angelica sa...

Hej! Kan tyvärr inte hjälpa dig, om du inte kommer ner till Palma då förstås :D Men hoppas att du får en härlig dag och älskar Helenas blogg, hon är superduktig både som inredare och fotograf! Så hoppas att du hittar mycket fint i butiken och har en ljuvlig dag :D

Många många kramar från ett överhettat Mallorca!

Angelica

Patricia sa...

Ha ha...skönt att höra att det är fler än jag som är virrpanna... =)

Hoppas du får en trevlig dag i Gävle... =)

Kram Patricia

Anonym sa...

Härligt med Örebro, deras inredningsbutiker är ju jättefina.

Kram Benita

Aratorps Lena sa...

Hej! Vad trevligt att du är fortfarande kvar i Sverige! Härligt med lite ledigt och semester! Gud vad gott att få familjen samlad igen! Välkommen förbi Tygriket om ni åker neråt i sommar! Jag lovar att du inte blir besviken! Vi ligger mellan Borås, Göteborg och Varberg. Kram!

Tidsmästarinnan sa...

haha, jag kikar in här igen och ser vad du får för tips, har inga själv att ge dig tyvärr... men skulle också hemskt gärna besöka Skarpskan! Tror det är superfint... du tar väl med kameran?... snälla?

Kram kram!

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Du är i fint sällskap, kungen visste inte heller var han var..fniss. Hoppas du får en bra tur till Gävle, kör försiktigt.
Kramis AnnaMaria

alegni sa...

händer även den bästa. tror jag ;)
kram
ingela