onsdag 19 maj 2010

lycka

Onsdag eftermiddag och ännu en fika är avklarad, eller jag mumsade på kanelbullar men mitt besök var ståndaktig och höll sig till en kopp kaffe, hehe. Theo visade sig från sin allra bästa sida under mitt besök, först åt han och sen låg han nöjd och kikade på omvärlden. Och kan ni tänka er att jag i dag hade jag lyckan att få svenska tidningar, det var en varierad samling både hälsotidningar och inredningstidningar, lovely!

Ännu ett par timmar innan barnen kommer hem från sin Taekwando träning och vi ska äta sen middag, så skönt att inte ha några fler planer för dagen!

Happines is in your hands (is the quote in my hands)
I just had a fika (swedish word for cookies and a coffee) with a friend, it´s been a lot of that lately. And today I received some Swedish magazines and that is pure happines!
Enjoy your day!

8 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Tänk att du har onsdag eftermiddag och vi har just på börjat vår förmiddag..
Ha nu en fortsatt bra dag..

Kram Mia

a piece of happiness sa...

Det förstår jag är härligt att få en bunt svenska tidningar.

Jag blev glad när vi var i Thailand och hittade svenska tidningar. Vi var bara där i 3 veckor!!!!

LiseLotte

Synnøve. sa...

Kan vara gott för både kropp och själ att få några timmar för sig sjävl innan familjen kommer inramlandes genom dörren.
Då hinner du gotta dig med tidningarna en stund.

Här skiner solen så till och från. Nu är det till. 20 grader varmt. Härligt.

Ha en fortsatt skön dag nu.
Kramen Synnöve.

Johanna sa...

Det låter alldeles, alldeles underbart... happy happy för din skull! :)

Renée sa...

Tänk vad man kan sakna sitt hemland när man är borta länge. Ha en bra dag och är det någon speciell tidning du är ute efter så kan väl jag i all sin dar skicka den till dig!
Kram!!!

Popprinsessan sa...

Måste ännu en gång kommentera dina bilder - underbara!

Härligt med svenska tidningar! Har själv en hel hög (trots att jag är på hemmaplan i Sverige) som jag inte hunnit läsa. Det känns lite lyxigt att se den där lilla högen som bara väntar på mig :-)

Clytie sa...

Beautiful quote, beautiful picture!

SoCal Helene sa...

Härligt att få svenska tidningar. Vi fick ett stort paket från Sverige förra vecka, det var som julafton!!
Hugs, Helene