söndag 4 juli 2010

Sea view

Trots min förkylning så åkte vi till stranden i går, jag riskerade inte att förkylningen skulle bli försämrad så jag höll mig från att bada. Jag stod dock i vattnet en stund och när väl dommningen i fötterna avtagit så kunde man faktiskt tänka sig att ta sig ett dopp:).

I dag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på, sonen ska hämtas hos en kompis och resten är ett oskrivet kapitel, vi får se vad dagen erbjuder! Ha en skön och förträffligt solig dag!

We went to the beach yesterday despite my flu. I didn´t swim it was way to cold and I don´t want my cold to get even worse. It was a nice day at the beach with family and friends, and I look forward to more of those days:).

Enjoy this glorius Sunday!

2 kommentarer:

mammaxtre sa...

Ett oskrivet kapitel kan vara skönt någon gång ibland.

Ha det bra.

Ullis/Leva på landet sa...

Hoppas att du piggnar i snart och att det blev en bra dag.
Ha en bra vecka!
kram Ullis