tisdag 24 augusti 2010

shoes
Lunchdate senare i dag och efter den borde jag verkligen försöka hitta några promenadvänliga skor, och nej det är inte så att jag trippar omkring i högklackat hela dagarna (men de gjorde sig bättre på bild än mina skitiga Crocs, haha) men ett par schyssta snygga sandaler vore inte helt fel.

Man kan ju lugnt säga att vardagen har kommit ikapp oss, nåt av barnen har aktivitet nästan varje dag efter skolan, ja det är bara torsdagar som är fria...men jag blev en stolt mamma när dottern kom hem och berättade att hon skulle hjälpa funktionshindrande barn på ett sjukhus efter skolan, särskilt som all hennes övriga tid verkar spenderas antingen på datorn eller med kompisar som den tonåring hon är. Att hon ger av sin tid på nåt vettigt och på eget initiativ gör mig riktigt glad! Kram till er!



After my lunchdate today I truly need to find mw some nice walking shoes or sandals, it´s not like I´m walking around in high heels all day (but they make a much nicer photo than my dirty Crocs).
I hope you are all doing well, hugs to you all!

7 kommentarer:

Johanna - Fotoblogg! sa...

Svar: Tack för kommentaren! :)

Åhh så fina bilder du tar! Vackra & stilrena. :)
Måste genast lägga till dig på min Bloglovin!

emma sa...

åh tack snälla! vilken fin blogg :) hoppas allt är bra! kram

lottasworld.blogg.se sa...

Vad fint av din dotter, är kanske inte så vanligt av en tjej i hennes ålder. Mycket storsint! Klappa dig själv på axeln (och maken) och beröm er för en mycket bra uppfostran :)

Carin sa...

Förstår att du är stolt!!! Det hade jag oxå varit!

Ha en härlig dag! Kraaam Carin

HUSnrNIO sa...

Fin blogg och fina bilder. Vilket bra beslut av din dotter. Ha en fin torsdag.

Linda - ehtela.com sa...

Gillar silvrigt på skor, helt inne på det! Köpte själv ett par silvriga sandaler för inte alls länge sen. Så jag gillar din bild :)

* M E T T E * sa...

Vilka snygga dojjor ;-)