onsdag 18 augusti 2010

Walking on the path of your heartbeat

Im taking my heart with me
Hej och tack för alla snälla kommentarer om gårdagens foto, jag blir så glad att ni gillade fotot! Lite nervös var jag allt, det är ju en variant jag aldrig tidigare visat er...Och nu kommer det nog att bli en större variation av foton än tidigare, allt för att jag ska tillåta mig själv att utvecklas:). Jag håller på och boka in en bebisfotografering som jag hoppas ska bli av nu i veckan, jag längtar så tills den blir av, tror att det kan bli kanonfina foton på den lilla tjejen:).

Nåväl, i dag är tanken att jag ska åka till Svenska kyrkans barntimmar här i Singapore (det blir i såfall andra gången jag besöker kyrkan på 4 år så jag är ingen flitig gäst kan man ju lugnt påstå) men det är alltid kul att möta andra i samma situation som en själv. Men sjunga vete tusan om jag törs göra, hehe

Ha en fin dag!

I had some great comments regarding yesterdays photo, and I´m so grateful for that, I was a little nervous about the reactions from my readers. But from now on I hope to be able to show you a bigger variety of photos than before, all in order for me to grow as a photographer:).

I´m soon off to the Swedish church here in Singapore, they have "play dates" for the children and it´s always nice to meet people in the same situation as yourself:). Have a fab day!

23 kommentarer:

Alexandra,KAKHUSET sa...

Den här bilden var också fantastisk!

Rozmeen sa...

Beautiful picture! Love to see more of these kind a pictures playing with the light.

Hugs and have a great day,
Rozmeen

Abigail Oliveros sa...

I open your blog and my jaw dropped to the ground with amazement.Your pictures are incredible and breath taking! I would not be surprise if you went extremely far with photography.

so, I want to know your story. Why are you in Singapore?

with love
abigail

Ann-Catrin sa...

Godmorgon Gunilla!

Alltid lika härligt och få sig en dos av vackra bilder hos dig..
du är jätteduktig!

kram på dig
Ann-Catrin

Maggan sa...

Sällan jag hittar bloggar som jag gillar men vilka foto! En njutning att se. Annars läser jag bara min barns och några få andra bloggar. Hittade din blogg genom Kristinas blogg (http://myrevolver.blogg.se/)

Lantliga drömmar sa...

Hoppas du får en skön dag ! Nilla

Synnøve. sa...

Godmorgon min vän.
Hoppas det är bra hos er i Singapore.
Här är det höst. Nästan....

Såg bilden i förra inlägget. Vet inte vad jag ska säga.
Så snygg, vilken känsla det var i blden.
Den ska du vara stolt över.
Den bilden i inlägget här går inte av för hackor heller. Du är enormt kreativ med kameran. Har en del att lära mig av dig ser jag...
Men törs inte helt ge mig på porträttfoto, blir mest naturbilder hos mig.

Ha en skön dag, eller eftermiddag ska man säga kanske.
Kramen Synnöve.

Majbritt H. sa...

Thanks :*

Frida-FantastiskaMamman sa...

Jag älskar bilden i förra inlägget...en bild kan verkline säga mer än tusen ord!
Kramar<3

Sweetdie sa...

i like the pictures!
i follow you
kisses

Milla sa...

vakkert bilde! vakker blogg!

/ tusen takk for den fine kommentaren søte Gunilla i Singapore :)

marchi sa...

Enda et fantastisk bilde! Dette var nydelig og med den overskriften til *sukk*

hope sa...

Thank you very much, you're welcome. :)


like your photos!

Anna Hope sa...

loove the photo!! its amazing... :)

Liloh sa...

vad kul med baby fotografering!! förstår att det kan vara svårt med tanke på att de inte lyssnar lika bra :)

filip sa...

väldigt fin bild! vad är det du har i handen? :)

Ella sa...

thank you very much for the comment, i enjoy your photos as well :)

Pola sa...

Thank you so much !
Your photos are amazing too!
kisses
Pola

Joyti sa...

Church get-togethers must be nice :)
Your photograph is AMAZING

michelle sa...

takk!
dette bildet var vakkert :)
du er sykt flink!

FILLE sa...

Tack!
Du är otroligt duktig!

wobblinbetty sa...

I love this pic, but I love also the one form yesterday!
kisses

Carissa sa...

it's beautiful dear ;)