måndag 6 september 2010

Happy


Åhh ännu en härligt fullspäckad vecka framför mig:). Jag tycker om att ha många saker i luften annars blir jag lätt lat, men jag har dock bestämt att på eftermiddagarna måste jag vara hemma tidigt för Theos skull så att han får sova ett långt pass på eftermiddagen.
Ok, så vad händer i veckan? Jo, i dag ska jag iväg och få en ansiktsbehandling (jag sätter en tia på att jag kommer att toksomna) och sen ska dotterna iväg till läkaren, misstänker halsfluss där.
En fotografering som jag känner mig helpeppad inför har jag i morgon, då är det två småtjejer samt en mamma som ska fotas, känner på mig att det kommer att bli kanonbra foton! En tidig lunch ska jag försöka få till på torsdag med en väninna och på fredag är det ledig dag här i Singapore...och så var den veckan slut!

Nu är det frukostdags, jag är så hungrig! Ha en fin måndag!

Oh yet another fully booked week, and I love it! But I have made an agreement with myself to be home early in the afternoons so baby Theo can have his long nap.
Alright, so what´s up this week? I´m off for a facial today (I bet I´m gonna fall asleep) a photography shoot tomorrow wich will be awesome a perfect lunch on Thursday and then Friday is a public holiday so no school or work, jihaa!

Breakfast awaits, I´m really hungry! Take care:)

10 kommentarer:

Anna sa...

Lika vackert som vanligt. Vet ju att du har ny kamera och att resultetat säkert är tiptop då direkt, men är ändå lite nyfiken på hur mycket du bildbehandlar dina bilder?

Håller också med en kommentar i ett annat inlägg om att det skulle vara roligt att se lite bilder på dig och baby Theo. Så fast att dottern gör sig väldigt bra framför kameran tycker jag att du kan låta henne jobba lite bakom kameran också. ;-)

Kram

A home far away sa...

Anna på smultronbacken: jag kan inte komma in på din mail o jag vill gärna svara på din fråga så hör av dig via mail!
kram

Patricia sa...

Nu var det väääääldigt länge sen jag besökte din sida, men jag har varit lite off på bloggen en längre tid men börjar hitta tillbaks nu... =)

Vilken härlig bild du lagt upp...cool!!
Och fotograferingen kommer säkert bli kanon, det tror jag säkert med... =)

Och ansiktsbehandling som är så skönt, ja då somnar man lätt ifrån en stund...härligt!!

Ha en skön vecka!!
Kram Patricia

Elin sa...

Jag är hemskt nyfiken på hur du får till det gula sticket i bilden här.. Den ser liksom lite "gammal" ut, och jag älskar den effekten! Vilka inställningar har du på kameran? Och jag skulle också gärna vilja veta hur din redigering ser ut. Jag har fått för mig att jag vill ta bilder utan att behöva redigera- men det blir ju aldrig riktigt som jag tänkt mig.. ^^

Som vanligt´älskar jag din blogg, och det är den första jag kikar på under dagen!

wobblinbetty sa...

sounds good! wish you a lovely week!
xxxx

Karin - AlicesMamma sa...

Visst springer veckorna iväg! VIPS! så är det helg igen.

Hoppas veckan blir kanon och att allt går enligt planerna!

Kramar Karin

Photo by Maria sa...

Härlig bild.. Underbart ljus i den..

Kul med fotojobb :-)

Kram Mia

Anonym sa...

beautiful photos!

Nina [ljuvligt] sa...

Vilken härlig bild för att illustrera att du gillar att ha "många bollar i luften" hahaha! :-)

Kim M Kimselius sa...

Underbar bild. Kram Kim