fredag 3 september 2010

LIGHT AS AIR

Can I have one?

Tjoho, jag tror att förkylningen drog sin kos efter mitt lilla klagoinlägg i går, känner mig mycket piggare i dag, perfekt så här lagom till helgen.

Sonen ska ha en kompis som sover över och tonårsdottern ska ut på bio med ett gäng kompisar i kväll, vi frågade under middagen i går när hon planerade att komma hem i kväll och vi blev smått chockade när hon svarade "-klockan 9"...men när vi sa att okej då är det 9 som gäller och inte 9.30 så tyckte hon att 10 lät mer enligt sanningen, och det känns väl helt i sin ordning den tiden.

Jag ska iväg nu på morgonen för att fotografera ytterligare en liten söt tjej, jag visar foton därifrån i morgon, så håll utkik! Jag önskar Er en myspys fredag.

Yeahj, my cold went away as quick as it came, and luckily I´m full of energy today. So, I´m off for my photo shoot of baby Lily and I will show you some photos tomorrow. I wish you a cozy Friday!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Krya på dig och lycka till med fotograferingen.
Kram Bodil.

mammaxtre sa...

Fin bild som alltid.

Hoppas förkylningen släpper snart.

Happy Doris sa...

Så skönt att du mår bättre!
Lycka till med fotograferingen.
Kram Jonna ♥

Maggan sa...

Vacker bild

Linda - ehtela.com sa...

Skönt att förkylningen känns bättre. Trevlig helg!

Anneli sa...

*vinkar lite*
Nu har du Home tillbaka!

Ha en härlig helg önskar Anneli