lördag 30 oktober 2010

1

Jag kan inte riktigt sätta fingret på det, men det här fotot är ett av mina favoriter just nu. Trots att man varken ser ansikte eller kropp, så konstigt det kan bli! Jag tror att det är skörheten i fotot jag gillar skarpt.

Klockan är snart 7 på kvällen och jag har lagt Theo, då han inte har sovit någon längre period under dagen är han supertrött den här tiden. Så nu ska vi äta ost och kex och titta på en film jag och maken, de andra barnen är båda på Halloween party men på olika håll kanske bäst att tillägga annars får jag väl tonårsdottern på mig...hehe.

This photo is one of my favourites at the moment I think it´s the fragility in it that appeals me. The older kids are out on Halloween parties so it´s only me and hubby home, it´s very quiet I can tell you:). Enjoy the evening!

Inga kommentarer: