onsdag 27 oktober 2010

Okej. Först glömde jag självklart kameran, men ingen hade väl väntat sig att jag skulle komma ihåg den, så ingen fara skedd där...för det andra har jag 20 liter olja i håret så det blir till att hålla sig hemma i kväll (sicken tur att jag inte ska gå på bal). Det är minsann en märklig känsla att få olja i tredje ögat, avkopplande när man väl slappnar av men i början känns det märkligt, svårt att förklara, får ni chansen att pröva Shirodhara tycker jag ni ska ta den!

Avkopplad blev jag i allafall, jag har t o m vilat med Theo det brukar jag aldrig göra, så nu är jag lite seg inför kvällen, känner att jag ska gå och lägga mig tidigt i kväll *ler*.

I morgon bitti har jag en planerad träff med en annan fotograf här i Singapore, vi ska till Fort Canning Park o fota en tjej, det ska bli så kul att få byta lite erfarenheter. Nu snart dags för middag och hemkomst av barn från Taekwando träning, tjingelin!

Of cours no photos from the Indian spa, and now I sit with 20 litres of oil in my hair, so spending the night in is a good option today *smiles*. It was very relaxing the Shirodhara treatment, it is a strange feeling, relaxing when you get into the mood but quite irritating at first,it´s hard to describe, if you get the chance to try it, DO!

Tomorrow I´m having a photo session with a very good and quite famous photographer here in Singapore, it´s gonna be great fun! Have a great evening!

1 kommentar:

Anonym sa...

Orginalt utsnitt! Liker det:) Håper på bedre flaks i helga- god helg!