måndag 8 november 2010

Måndag igen och vågar jag skriva att det är en rätt lugn vecka..njae det kanske jag inte ska göra för det gjorde jag ju förra veckan och sen visade det sig att det blev mycket mer än jag räknat med så jag nöjer mig med att säga, Välkommen måndag!

Långhelg har vi haft men vi har inte gjort nåt speciellt, umgåtts med familjen, och jag hade en familjefotografering i fredags. Dessa foton har jag börjat att minska ner från 600 foton till ca 100, det är väl bra jobbat *ler*.

Dagen börjar med en fika på Starbucks tillsammans med några andra mammor och sen ska jag smita in på banken och öppna ett sparkonto till mig. Sen blir det hämtning av sonen på fotbollsträning (med skollaget) samt dottern på Taekwandon.

Och jag ser fram emot en kväll där jag koncentrerat ska sitta och redigera foton, så kul!
Frukosttajm nu, det kurrar i magen!

Monday again, and maybe I shouldn´t write that I don´t have much planned for the week, I did that last week and ended up having lots to do *smile*.

Today starts with a coffee at Starbucks with some other moms and then soccer training and Takwando training for the kids. But what I really are looking forward to do later is to fully concentrated do some editing from the photo shoot Friday *smiles*
Have a great Monday!

3 kommentarer:

Frida-FantastiskaMamman sa...

Livet tror jag det kallas för ;)

Kramar<3

Photo by Maria sa...

Hoppas din måndag har varit en bra sådan..

Kram Mia

Anci sa...

Hej !
Vilken mästerfotograf du är ! Kul att se dina bilder.

Kram
Anci