tisdag 9 november 2010

Oj, klockan är redan nio på kvällen, vart tog den här dagen vägen??
Jag har inte gjort mycket alls i dag ändå har tiden gått fort, hade ett möte i förmiddags i ungefär 2,5 timmar, vidare hem för en snabblunch och tupplur för Theo. Hämtade barnen vid skolan och lämnade samtidigt över en CD med foton från senaste fotograferingen, hem till snacks för barnen innan ridning och fotboll.

Och minsann om inte lilla mamsen tog sig en timmes promenad samtidigt som sonen tränade fotboll, joho då! Jag har varit alldeles för stillastittande sedan vår lille gullegris föddes, jag har börjat att ta kvällspromenader när han har somnat för att boosta min motivation och den börjar komma igång igen, jag är ju en sån där allt eller inget människa, på gott och ont *ler*. Sen att det blev hemmagjord pizza till middag, det talar vi tyst om hehe.


Ha en fin kväll, här är huset tyst då 2/3 av barnen sover, så skönt med lite egentid och en kopp thé!

Another day passing by like the train, nothing much has happend today, but still I feel like I have been very busy...hmmm, strange. A meeting this morning, picking up the kids from school and off for horse riding and soccer practise. And can you believe it, I took a walk for an hour, I really need to start excersicing, it´s just hard to find the time *smiles*

Now I´m enjoying a nice cup of tea while the kids are sleeping , so nice!

Inga kommentarer: