måndag 1 november 2010

Tjoho måndag igen! Jag tror inte att denna vecka blir lika fullspäckad som de tre senaste veckorna, som verkligen har varit helt roligt galna, almanackan är rätt så ouppdaterad än så länge *ler*.
I dag dock ska jag iväg på en ansiktsbehandling eller kanske jag tar massage och efter det ska jag lämna in vår bil som vi haft i tre år, vi får en ny bil om några dagar. Jag är verkligen helt ointresserad av bilen (till skillnad från maken och sonen som ofta diskuterar bilmärken och hur snabbt dem går) men det ska ändå bli kul att få en ny lite större bil.

Min plan är att jag faktiskt ska visa lite personliga foton från helgen senare i dag, tänka sig, så kika tillbaks då!

Yes, Monday again! I don´t think this will be quite as full as the last three ones, my calender is not full yet. Today I´m off for a facial and directly after wards I´m returning our car, because we will get a new car any day, a bit bigger one. I´m not that into cars, but I really like this new one we´re getting.
Later I´m posting some photos from our weekend, please come back again!

Inga kommentarer: