tisdag 28 december 2010

Beau



Efter en senhöst som har innehållit en hel del fotouppdrag så har hobbyfotograferingen näst intill avtagit helt, en av anledningarna till det är att det helt enkelt inte funnits någon tid över. Tidigare bar jag kameran med mig överallt och fotade allt och ingenting, ibland till familjens förtvivlan hehe.


När nu dottern skulle lämna oss för två veckors äventyr i London så var jag bara tvungen att fota henne, helt oprentatiöst och spontant. Jag vet att hon har en underbar tid hos sin vän i London, och det gör min saknad lite mindre...

I took this photo of my daughter before she went on the plane to London, I haven´t photographed much else then my clients this autumm, since I haven´t had time for anything else. I know she´s having a great time with her friend in London, and that makes me smile but I miss her so much...

2 kommentarer:

Jessie sa...

She is beautiful! I hope she has a safe trip! Your pool shot above made me smile as well.

mammaxtre sa...

Men vilken otroligt bild på din dotter. Hur fin som helst!