lördag 4 december 2010

Lördag morgon och jag är helt klart ofrivilligt uppe med en pigg Theo, som just nu undersöker kattens klösbräda...det är verkligen en härlig upptäckaranda med di små.

I dag är det kalas hela dagen för sonen så pepparkaksbaket får nog vänta tills i morgon, kom jag på. Jag och maken ska leta efter en grill ill balkongen samt köpa en mjukmatta till Theos så han inte dunkar sitt fina huvud i stengolvet på sina upptäcksfärder.

Önskar Er alla en underbart fin lördag!


Saturday morning and I´m up with baby Theo who is on a journey of adventure (anyway for a 7 months old) it´s a joy to watch him discover the world.

Some shopping today and I need to decorate for Christmas...but none of the kids will be home so maybe I do that tomorrow instead.

I wish you a wonderful Saturday!

1 kommentar:

Emma - En random fotoblogg sa...

Jag är ledsen om du ser detta som reklam men jag vill bara tipsa om att jag har en tävling på min blogg i samarbete med SUMOpix så man kan vinna ett presentkort (rabattkod) på 300:- att köpa canvastavlor för.
Du behöver bara svara på en enkel fråga :)