tisdag 18 januari 2011



Okej, efter en tidig morgon (Theo busen ville gå upp klockan 6) så drog jag vid 8-tiden iväg till min fotokurs i godan ro, trodde att jag hade gott om tid, men jag kan ju säga att det var fler som var på väg till sina jobb...kursen började kl 9 och 9.03 stapplade jag in...men som tur var, inte som sista man!
Första kurstillfället avklarat och ja, det kommer att bli bra det känner jag på mig, även om det i dag mest var info jag redan kände till.
Nu blir det middag, fiskpinnar med hollaindaisås och potatismos!


After an early morning (Theo decided to wake up at 6!) I went to my photo course at 8, thinking I had lot of time, buuut all I can say is that more people than me was on the road...the course started at 9 and 9.03 I ran inte the class room...puh!
I have great expectations for this course and I believe that my knowledge will step up a few steps! Yep.

Inga kommentarer: