onsdag 9 februari 2011

I dag ska jag och Theo iväg till kyrkans barntimmar, lite kul att träffa andra mammor som man kanske inte stöter på i andra sammanhang. Sen att jag inte kan sjunga alls ( t o m Theo börjar att gråta när jag tar ton) det spelar mindre roll, fokus är ju på att barnen ska tycka att det är kul! Efter sångstunden fikar vi ute i det fina vädret och bjuds på våfflor, mums!

Och senare i eftermiddag ska jag fota vinnaren i min Facebook tävling, det kommer bli toppenkul, en mamma och hennes lilla bebis, jag vill frambringa så mycket kärlek och ömhet som det bara går!
Foton därifrån kommer upp så fort jag gått igenom dom, tjingeling!

First off for Swedish church for some singing and playing with other kids, and not that I can sing at all (even Theo starts crying when I sing) but it´s all focus on the kids and afterwards we´re eating waffles, yummie!

And later this afternoon I´m having a photo shoot, a mom with her baby boy, it´s gonna be awesome!
Take care!

2 kommentarer:

mammaxtre sa...

Nu överdriver du allt.
Inte gråter han när du sjunger :-)

Ha en fin dag.

Plupps krypin sa...

Mina ungar är stora men de säger att när jag sjöng för dem så somnade de av ren förskräckelse. Fniss....de retas mest tror jag....
Ha det gott
Yvonne