onsdag 9 mars 2011

Ingen fara med sonens hand tack o lov, den var lite svullen o blå men jag ringde till läkaren som inte trodde att det var någon fara om det inte gjorde ont. Så lättad är jag!

I går eftermiddag fotade jag unga Maddie från Skottland, här kommer ett litet smakprov på dom fotona. Måste ha känts helt naturligt att sitta på en trottoar och bli fotad...

Jag skickade precis ett sms till min dotter att jag har en överraskning i kväll, möt mig på Suntec kl 6. Föga anar hon att jag lurar med henne på ett Zumbapass, jisses så populärt det har blivit, det måste vi pröva på! Tjingeling.

Lovely Maddie from Scottland whom I photographed yesterday. Must have felt totally normal sitting on the side walk, people walking by while you have your photos taken...Well done Maddie!

Inga kommentarer: