onsdag 16 mars 2011

my company


Theo vaknade när det fortfarande var mörkt ute och levde rövare i sängen men efter lite buff buff i rumpan så somnade han om, han sov oroligt men dock fick jag några minuters sömn till. Så efter en seg morgon där jag egentligen bara ville dra täcket över huvudet och sova tills klockan 11 så tog jag tag i några tråkiga administrativa eftersläntare. Nu känns det skönt att några är avklarade och övriga är påbörjade.

Jag har även redigerat klart de sista fotona på Maddie och lagt dem i fina foldern, ska nu lägga sista handen på en nyfödd fotografering så de också är klara för leverans. Efter lunch som troligtvis intas framför datorn har jag 2 fotograferingar jag måste redigera klart och jag måste börja med gravidfotograferingen så jag kan leverera till kund denna vecka.


Ikväll ska jag och dottern gå på Body Pump, första gången för dottern men om jag inte minns fel är det grymt jobbigt...men kanske passar mig bättre än höftrullningarnas Zumba...

1 kommentar:

Frida-FantastiskaMamman sa...

Låter som en dag fylld med en massa olika saker både roliga och lite mindre roliga ;)

Kramar<3