fredag 15 april 2011

Fredag lunch. Vad ska man äta i dag då? Guud så tråkiga luncher jag äter, men bristen på fantasi är total...nåja det finns väl värre grejer att gnälla om.

I morse var jag duktig och gick på Hot Yoga och direkt därefter storhandling av mat, frukt och grönt. Känns väldigt bra att ha de bitarna avklarade inför helgen.
På tal om helg, i kväll blir det bara jag och Theo hemma. Maken sitter på ett flygplan på väg hit, sonen ska sova över hos en kompis och dotterns bästa kompis kommer hit från England så de ska ut. Så bidde det bara Theo och jag kvar...

Well well, i morgon bitti klockan 8 har jag en familjefotografering igen, solen kommer att skina, alla foton kommer att bli fullträffar och jag kommer inte att svettas nånting....haha önsketänkande från min sida:).


Nu är det dags för lunch, i dag slår jag på stort och äter fil och flingor....jag sa ju att fantasin är på lågvarv:)

Inga kommentarer: