torsdag 28 april 2011


Hemma igen efter dagens fotgrafering på en gammal kyrkogård här i Singapore. Vet inte om det var positivt eller negativt att gravarna och de döda var bortplockade...kvar var ett större fält som vi spatserade omkring på!

En kul överraskning var att det var en ung svensk tjej som var den andra modellen på plåtningen och du gjorde ett fantastiskt bra jobb, Miss F!


Enligt modellkontraktet får inga foton visas med kläderna förrän i juni, men jag kommer f r o m i morgon lägga upp dom på min Facebook sida, så sök på SugarLight Photography om ni vill se hur det kan se ut när clownerna, ja alltså inte vi fotografer utan modellerna blir plåtade på en kyrkogård!


Go´natt från en supertrött Gunilla!

1 kommentar:

Synnøve. sa...

Godmorgon i värmen.
Här har det hänt en del ser jag.
Grattis till The på hans 1 årsdag. Hoppas den blev firad med buller och bång.

Att fota på en nedlagg kyrkogård verkar vara lite spännande. Jag tror inte jag skulle kunna koppla av där. Att veta att det legat en massa gravad där... Lite helig mark på nått vis.
Men bilderna blev säkert bra :))

Nu ska jag ut i den ljumma vårmorgonen och hänga tvätt. Sen blir det en kopp kaffe på verandan tillsammans med Hacke som äter sin frukost hos oss. Har sen svål som sitter där ännu. Det är fortfarande lite kallt på nätterna nämligen.

Ha en skön helg, i Sverige är det ju valborg i morgon. Här firas det inte. Gör ni det hos dig?
Kram från nabolandet.
Synnöve.