fredag 8 april 2011

ME SUPERWOMAN??

Ibland, som i går, tror jag att jag har ett stort S på en cape som hänger på ryggen, jag tror att jag är Superwoman...vilket är väldigt långt ifrån sanningen. Min plan för dagen i dag innehöll detta: Ansiktsbehandling Lunch med väninna Storhandla Baka tårta och kakor till dotterns födelsedag Träna Redigera 500 foton Köpa presenter till dottern Hämta sonen från svenska skolan Umgås med Theo Ehhh, t o m jag insåg att detta hinner jag inte göra på en dag, så jag fick stryka några av sakerna och ta dem en annan dag. Det viktigaste först, leta reda på recept på vad jag vill baka och sen iväg till mataffären. Baka några av kakorna innan träningen med dottern klockan 4, men nu så, nu kör vi!

1 kommentar:

GRANSTAV sa...

Det är mycket som är så fint med din blogg. Men jag måste erkänna att när minstingen här hemma får för sig att vi ska gå upp klockan fem så är det enda som är kul med det just att då har du en ny uppdatering, pga av tidsskillnaden, och det är sååååå uppskattat :).
Så nu sitter man här med grus i ögonen och ler åt ett nytt härligt inlägg :).
Tack!
Ja, naturligtvis så är det många fler saker jag uppskattar med den men just vid den tiden så... ja du fattar :).
Ha en skön dag ja eller kväll blir det väl snart. /sanna :)