onsdag 4 maj 2011

VÄNNER

IMG_8983


Detta är ett av fotona jag tog på dotterns bästa vän, Samantha från England innan hon for tillbaks hem till London. Vi kom iväg senare än vi tänkt så att fota utomhus var lite svårt men jag hade turen att hitta den här rostiga väggen som blev häftig till de mjuka såpbubblorna, tänk vad glad man kan bli för lite rost!


I dag har jag varit supereffektiva Gunilla minsann, flera saker är avbockade på listan men jag får nog sitta och jobba med det i morgon också för att bli helt klar...suck!


Nåväl, snart kväll och familjen kommer hem från jobb och fotbollsträning, mysigt!

2 kommentarer:

Annika sa...

Vilka underbara bilder du tar!!!
Sitter har och bara gapar!
WOW!!
Vad har du for kamera, undrar jag nyfiket?
Och vilket oga du har for detaljer!
Halsar Annika, Washington DC!

mima sa...

Vackert :)