lördag 4 juni 2011

GNOMEO AND JULIET

I går hade vi myskväll med mellansonen och vi såg filmen "Gnomeo & Juliet". Den var väl sådär måste jag medge. Satt mest och funderade på den snubben som kläckte idén till filmen..."-Jag ska göra en film om trädgårdstomtar. Baserat på Shakespears mästerverk. Queeee??
Jag menar HUR kan man ens komma på en sån idé. Märkligt.

Nåväl, från en film till en annan, ikväll ska vi ut och äta på Hyatt och sen vidare på bio för att se "Kung Fu Panda 2". Det ska bli så mysigt!

I mitt regniga Singapore, är resväskan framtagen för resan hem och förberedelserna är i full gång, min snälla man ska fixa min laptop så den är snabb och att jag har både Lightroom och Photoshop på den, kan ju inte klara mig utan att fota och redigera foton fast jag är i Sverige, fniss.

Njut av ledigheten och solen!

We saw the movie "Gnome & Juliet" at home yesterday, I found myself mostly thinking how in earth someone could come up with the crazy idea to make a movie about gnomes. In a Shakespear theme. Strange.

From one movie to another, tonight is movie night, but first dinner at Hyatt and then off for "Kung Fu Panda 2" with the family, niceeee!

Wish you a great Saturday!

Inga kommentarer: