onsdag 29 juni 2011

IDAG: FOTOGRAFERING

004 (2)

Guud vad dagarna springer iväg, inga inlägg på några dagar ser jag nu...solen, redigering av foton, busungen Theo och mitt letande efter sommarhus har gjort att ingen tid funnits till annat.

I dag ska jag äntligen få fota ett par, ett vuxet par, bara vuxna människor när jag tänker efter har jag aldrig gjort det förut så det ska bli jättespännande:). Faktiskt ska jag använda mig av denna brygga ni ser på bilden, det enda jag oroar mig för är att jag missbedömt när man kan börja fota på eftermiddagen, solen står ju betydligt högre här än i Singapore...men vi får väl ta en fika och invänta solen, fniss

Nu ska jag få lite sol på benen och svettas lite, tjingeling!

Wihiii, I have a photo shoot today, with only adults that has never happend before...the only thing that worries me is the sun, sounds strange maybe but the sun here is so high on the sky until late at night, and I don´t want any harsh shadows...I´m gonna use the bridge that you see on the photo above:)

Enjoy this day!

1 kommentar:

mammaxtre sa...

Så eftertraktad du är Gunilla. Vad roligt med en massa trevliga uppdrag.

Ha det fint på bryggan.