tisdag 7 juni 2011

SOMMARLOV

summer


Jaaa, nu är det sommarlov! Nyss hemkommen från skolan där sonen hade sin "graduation ceremoni" då han lämnar lågstadiet och börjar mellanstadiet till hösten ( han går i 1 årskurs övre sina kamrater i Sverige) då får man diplom från rektorns hand på scenen, minsann. Lunch på Applebees tillsammans med sonens bästa kompis och föräldrar, gott gott!

Ja nu är det verkligen hög tid för mig att slutföra packningen, så olikt mig att inte vara klar en sisådär ett par dagar innan avfärd, men jag är kolugn i år...eller avtrubbad, ni väljer:). Allt är tvättat och klart så bara att stoppa ner i resväskan och invänta flyget vid 01.10 på natten så jag har ett par timmar på mig. Det ska bli intressant att se hur Theo klarar flygningen i år, det är bara jag och barnen som flyger nu, fina maken kommer senare.

Som sagt, kanske borde fortsätta med packningen nu så jag inte missar flyget, fniss! Under morgondagen är det bildbomber som gäller på bloggen då jag inte själv kan lägga in dom, lite foton som jag ännu inte visat er, don´t miss!
Kram o vi hörs när jag har landat i Sverige!

We have been celebrating our kids sommer holiday at Applebees here in Singapore, and tonight me and the kids fly to Sweden for a 7 week summer break. I better finish the packing, so unlike me not to be ready a few days befor we leave, just haven´t gotten to it I guess:).


So, next time you hear from me I´ll be in Sweden enjoying the cold?! Hugs from Singapore

Inga kommentarer: