onsdag 10 augusti 2011

oh these summer days

Dagarna trillar på i sakta mak, barnen fick en mjukstart på skolastarten eftersom det var ledig dag här i går (Singapores nationaldag) men i dag drar det igång på allvar med skola och aktiviteter för båda de större barnen.

Lilla Theo försöker jag få in i Singapore tid, just nu befinner han sig nånstans mittemellan känner jag, typ Mellanösterntid eller nåt. Ska iofs inte glömma att han varit borta i 7 veckor så det tar nog sin tid att ställa om sin inre klocka:).
Jag däremot hade ställt in mig på att få värsta jetlagen, men den kom liksom inte den här gången, eller inte värre än hur jag är till vardags iallafall:) lite allmän sömngångare!

Ska skjutsa sonen till terminens första fotbollsträning så bäst att göra sig iordning, tjingeling!


Today is the first "real" day after the summer break, had kind of a soft start since it was public holiday yesterday but today it´s school and after shool activities for the 2 older children, and I´m off playing taxi driver for my son now so I better get going:). Take care!

Inga kommentarer: