måndag 26 september 2011

FAMILY

summer photos
Foto taget av kusinbarnen i somras

Hej härliga måndag! Hoppas ni alla haft en fin helg med höstsolen som skinit på Er. Helgen här gick i fotbollens tecken och vi har knappt märkt av att de kört Formula här...så intresserade är vi:).
Fotbollen igår gick rent ut sagt, SKITBRA. Jag brukar aldrig skryta om mina barn utåt, men måste få göra det idag:). Sonen var den enda som fick enskilt beröm och utlåtande: FANTASTIC av sin tränare och dottern nickade in det enda målet de gjorde i matchen mot killarna. Så coolt!

Vi är ju en riktigt nördig sportfamilj:). Men det visste ni väl redan haha.

Idag har det varit mammafika och nu sitter jag och redigerar foton från strandfotograferingen förra veckan, som ska lämnas i morgon.

Idag ska jag ju också ta tag i mitt nya liv...mer balans och lite mer motion på agendan framöver tihi.
Önskar er alla en strålande måndag!

A family portrait of the cousins from this summer!
This weekend has been all about soccer and more soccer. And such proud parents we were yesterday both the kids was fantastic in their games so we walked home with big smiles on our faces:).

Right now I´m editing photos from last weeks photo shoot here in Singapore on the beach, and I need to be ready by tomorrow so I better be going:)
Have a great day out there!

2 kommentarer:

barabippa sa...

I like that one a lot!!
Joanna
www.zosiabernasinska.bloog.pl

erika sa...

vackert foto!