fredag 16 september 2011

Jag sitter vid datorn och plockar upp min almanacka gång på gång. Det slutar alltid med att jag lägger tillbaks den på bordet utan att tillföra något. Vet inte vart jag ska börja, planerna ändras hela tiden och känslan är just att alla ska bli nöjda.
Att försöka boka en resa med tre barn som har olika viljor är inte lätt. Samt en man som jobbar nästan jämt. Högsäsong, lågsäsong. Hur många timmar vill vi flyga. När ska vi åka. Leta hotell. När har barnen ledig från skolan. Ja ni fattar dilemmat:).


Jag kanske gör det svårare för mig själv än jag borde. Resmålen finns ju precis utanför dörren. Det är ju bara att boka, vi vill ju bara koppla av, har inga högre krav än så.

Tar upp almanackan igen, nu fasiken mig, ska jag boka! Iallafall preliminärboka....
Trevlig helg!

I´m trying to book a trip for the family but it´s so much to consider with 3 kids, in various ages. But lately I have been thinking about just book it, don´t make such a big deal out of it. This time we just want to get a way and relax with the kids...

So, back on track again, at least for a while:). Have a great weekend!

Inga kommentarer: