fredag 7 oktober 2011

HÄRLIGA FREDAG

a photo shoot
Ett foto från limousin fotograferingen förra veckan

Jepp nu står helgen inför dörren igen, så härligt! Trots att jag inte jobbar fulltid (ja om man inte räknar in att ha 3 barn i olika åldrar som ett heltidsjobb då förstås) så känner jag nuförtiden mig helt slut, men så där härligt slut, på fredagarna. Som att jag haft en produktiv vecka och haft en hel del att göra, den känslan gillar jag!

Helgen igen kommer att bestå mest av fotboll, det är ju så varannan helg så vi lär heja oss hesa på matcherna och sen däcka i soffan efteråt haha.

Men inga planer för dagen i dag, lilla Theo har feber igen så vi får hålla oss hemma, myspysa lite på eftermiddagen sen och invänta resten av familjen, ikväll vankas tacos!

Yet another lovely Friday is here, I have this great feeling these days when Friday arrives, like I have had a productive week and done lots of things, I kinda like that feeling:).

Theo has a fever again so we´re gonna stay inside and just chill today, and wait for the rest of the family to come home so we can eat tacos:)

Enjoy this day!

Inga kommentarer: