måndag 14 november 2011

BRÖLLOP

Singapore wedding photographer

Hej på er, hoppas helgen varit fin! Min helg har inte inneburit alltför mycket kan jag meddela, och har inte ens suttit vid datorn, trots det har den som vanligt gått över alldeles för snabbt och nu är det ny vecka och nya tag:).

Ovan ser ni ett av fotona från min första riktiga bröllopsfotografering (fotade min kusins bröllop i somras också och det var mitt absolut allra första). Det var vansinnigt kul och jag lärde mig mycket så nu är jag på jakt efter ett bröllopspar att öva lite mer på haha.

Måndagmorgon och jag skippar mammafikat nu på morgonen, alldeles för trött för att ta mig iväg men tänkte gå till en inomhuslekplats efter Theos tupplur kring lunch istället, sen blir det väl inte så mycket mer idag förutom läxläsning.
Ha en fin måndag!

A photo from my first wedding shoot and it was so much fun! I want to do it again so now I´m looking for couples to practise on:).
Monday and a new week and new challenges:). Have a nice one!

6 kommentarer:

alegni sa...

vilken sagolikt vacker bild, gunilla!
hoppas du får flera sådana uppdrag snart.
kram
ingela

Kasia Skowron sa...

i love it.

Lars G. sa...

Mycket vackert foto på bruden. Härlig miljö för ett foto.

/ Lars

Anonym sa...

Såå vacker bild!!

Sara sa...

Fantastisk bild! Jag ska själv fota mitt första riktiga bröllop till sommaren och är allt lite nervös. Hade varit roligt att höra lite om dina tips och vad du tyckte du lärde dig.
Tack för en inspirerande blogg!
/Sara
www.imageu.blogg.se

Tess sa...

En så vacker bild! :)