måndag 13 februari 2012

evening walk

walk
Det är inte ofta jag visar mig själv på bild men tänkte att ett foto bakifrån fick duga:). Jag och Theo mannen på en kvällspromenad förra veckan.

Åh vad jag har varit ingrodd på att fixa med företaget och websidor och reklam och gud och hans moster, samt att mitt fokus har varit extremt inriktat på att hitta nya idéer till fotograferingar, ringa runt och leta efter rekvisita samt hitta nya ställen att fota på.

Så, jag har känt ett tag att jag vill komma bort få lite mijöombyte och just precis nu bokade jag biljetter för oss till Bangkok och vi åker i morgon! Tjoho. Foton kommer naturligtvis:).

Spontant så in i bengen är det men det ska bli så skönt att komma bort lite!
Nu ska jag gå och kolla vad jag har för trasor i garderoben:), tjingeling

Me and my little guy on an evening walk the other week.
I have been very focused on my business and trying to make it succesfull and branding and marketing and oh gosh everything in between.
So I thought that a change of scenery would do me good so I just booked a trip to Bangkok and we leave tomorrow evening. Yihhaaa, spontanious as h##ll...but hey we only live once, right?

I bettter check my closet and start packing, I know I´m always in the last minute of everything!
Have a lovely day

Inga kommentarer: