fredag 24 februari 2012

give me more Fridays

lollipop


Ho ho ho, jisses nu har hon väl slagit sig där borta i tjing tjong land tänker ni kanske nu...haha...flera inlägg denna vecka...ja tänka sig så det kan bli.

Så härligt med fredag, jag känner verkligen för att bara ta det lugnt och vila hjärnan lite grann, jag har ju en förmåga att inte släppa på alla tankar och förberedelser inför fotograferingar så det måste jag lära mig att kunna balansera bättre. Och ibland så känns det som om jag har blivit beroende av min Iphone, Facebook och dator...suck! Balans var det ja....

Men så kom den här härliga fredagen som en underbar lösning på det problemet.
Ha en alldeles underbar fredag, ni goa!

Friday and it feels so great! I'm gonna relax my poor brain from activity and Facebook and phones and computers...do you feel like that sometimes, that you just need to wire down?


Well, it's wire down time now, hope you will enjoy your weekend!
xoxo

2 kommentarer:

mammaxtre sa...

Härliga fredag :-)

Ha det toppenbra!

Erika sa...

Hoppas du har haft en härlig helg!