söndag 20 maj 2012

finaste

beach life Vilken tur att veckan slutade bättre än den började...puh! Det är inte ofta jag lägger upp så personliga saker men jag är dödstrött på de gullegulliga bloggar som bara är så perfekta och barnen sköter sig alltid exemplariskt och allt är så himla underbart hela tiden...ehhh, livet funkar ju inte så. Jag är oftast glad, har en positiv livssyn och är nyfiken att testa nya saker men livet är inte perfekt hela tiden och därför öste jag ur mig lite neg på er, haha. Nåväl, söndag i dag och vi ska äta lunch på en trevlig grekisk restaurang, om jag inte tar fel så finns det bara en här i Singapore faktiskt, men de kompenserar med underbar mat istället! Hoppas ni får en underbar (förstås) söndag! xoxo

5 kommentarer:

Happy Doris sa...

Klart du får ösa ur dig lite skit!
Man kan inte vara på topp jämt.

Grekiskt låter mumsigt! :)
Kram Jonna

PS! Har också tröttnat på 'perfekta' hem, varför kan inte folk vara ärliga?!

Photo by Maria sa...

Det där har jag med tänkt på, de som skriver hur underbart allt är ALLTID.. Jag måste ha något fel i mitt liv då det inte är underbart hela tiden och barnen går en på nerverna ibland.. Måste vara en dålig mor och sambo då.. Eller??

Ha en fortsatt fin dag och hoppas det löser sig med det du skrev i förra inlägget..

Underbar bild på sonen..

Kram Mia

Anneli sa...

Livet går upp och ner - och visst är det skönt att bara få ösa ur sig allt skit ibland. Det känns liksom lättare då :)

Villa Björkenäs Backen sa...

God morgon !

Det är klart att man måste säga ibland vad man tycker och tänker.
Visst är livet både upp och ner. VAD VORE LIVET ANNARS ;)

Ha en skön måndag! Vilken härlig bild !
Kram

Linda sa...

Så härlig bild!