lördag 7 juli 2012

sommar

erica
Hej å hå vad dagarna går fort, sorry för dålig uppdatering, kameran snackar inte så bra med datorn just nu så inga foton kan överföras, superfrustrerande!

Idag ska vi luncha med min gammelmormor (90 bast är hon!) sen var tanken att nästan hela familjen skulle gå och se Syrianska spela mot Djurgården men vädret är lite ostadigt så kanske skippar det.

Jag fick nys om den danska butiken Stoff og Stil som ligger i Kungens kurva, är på jakt efter lite tyg till en fotografering så ska försöka få en naturlig anledning att åka dit, det har varit en del fokus på att få tag på saker till mina fotouppdrag så jag tror maken börjar ledsna på det haha.

Just det, ska även kolla upp lite hotell i Stockholm, funderar på att ta en natt bara gubben och jag, inga barn! Hotell Rival har jag hört ska vara bra, ska även kolla upp Hilton som jag har en förkärlek till sedan Bangkok:)

Nu blir det en snabbdusch och sen väcka de äldsta barnen, tjingeling

2 kommentarer:

Extraordinarygirly sa...

Kolla Hotell Skeppsholmen kanske kan va nat! Cilla x

CHIRRE sa...

Mariott har öppnat en liiiiten bit ifrån innerstan, ser riktigt fint ut! :)