söndag 9 september 2012

ett foto från igår

love is all around us

Trots att förutsättningarna inte var dom bästa inför fotograferingen igår (kunden kom 1 timme försent vilket innebar att jag hade 1 timme innan total solnedgång, några fyllon hade slagit upp ett tält där jag skulle fota familjebilder, och det var fullt ös med party party på stranden) så blev det ändå rätt så bra...när jag sitter i bilen efter en fotografering känner jag alltsom oftast att "Nej det här blev inget bra" och sen när jag tittar på fotona så duger de alldeles utmärkt. Märkligt va!

Sonen har sovit borta, Theo lite lätt förkyld (mitt i natten blev han det så han knappt kunde andas med näsan, blev inte så mycket sömn efter det) dottern gör läxor och dags för Theo att sova, tror minsann att det blir middag på stan med kidsen sen....jepp så får det bli!

Ha en underbar höstsöndag!
Xoxo

Inga kommentarer: