tisdag 11 september 2012

Hej hopp på Er, hoppas ni har en bra dag så här långt!
Här är det ju redan eftermiddag och idag har jag bara suttit vid datorn och redigerat foton hela dagen...Theo är lite småhostig så vi har hållit oss hemma, när klockan var 6.30 i morse kändes det som om jag bara tagit en tupplur då jag inte kunde sova när lillgubben hostade...usch slemmig hosta är det värsta!

Igår drog fotbollen igång för dotterns skollag och dottern min gjorde ett mål och passade till ett och dom vann första matchen, tjoho! Det är så kul att titta på barnens aktiviteter och jag förundras varje gång hur de ORKAR springa i denna värme, jag blir ju svettig bara jag står och tittar på...

Nej, dags att väcka lillskrutt annars somnar han aldrig ikväll, ta hand om er alla fina!
Xoxo

Inga kommentarer: