måndag 17 september 2012

kärlek

hubby

Hej härliga måndag! Hoppas ni har haft en fin helg och gjort saker som berikar livet (hmmm undrar vad jag själv har gjort för att berika mitt liv kommer jag på nu...)
Helgen har som vanligt gått i ett rasande tempo, igår åkte vi hela familjen till en strand som jag aldrig varit på förut och faktiskt om den inte var den bästa här...inga höjdarstränder här direkt men denna var lugn, ren och avskild, dit måste jag absolut igen!

Maken min har också börjat fota så detta var en bra plats att göra det på, samtidigt ville jag ha ett foto som var lite annorlunda på mig och maken och voila här har ni det!

Det börjar mulna på himlen men ska försöka hinna ut en sväng med Theo, som idag åkte buss ÄNDA ner till stan (andra gången på 6 år, det tar sig...) för en fika med svenska mammagruppen!

Ha en fin dag och ta hand om dig!

4 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Det var det du gjorde som berikade livet.. Att åka med mannen till en strand och fotografera, så bra om något =)
Fin bild blev det dessutom..

Kram Mia

Ninja sa...

Jag älskar stränder.....och det var en vacker bild :)

Erika sa...

Ja det är inte många bilder på mig o sambon. Har inte hittat rätt knepet att få han att ställa upp än.

Jojo sa...

Undebar bild!