onsdag 3 oktober 2012

Hej på er! Nu blev det ett tag sen jag skrev igen, hmmm, får helt enkelt skylla på att Theo skrutten varit sjuk sedan i fredags och riktigt dålig från i lördags så jag har inte ens varit utanför dörren sen i lördags och då blir man ju lite förslöad på kuppen...

Nåväl, måste meddela att jag har fått goda nyheter när det gäller att jobba i Singapore, nämnde lite hastigt att det strulat lite på den punkten men nu så är allt i sin ordning. Senjag kom hem från semestern i juli så har jag kämpat på och försökt se positivt på saker och ting men inte riktigt lyckats då jag haft detta hängande över mig. Men nu kan jag äntligen dra en lättnadens suck...och lägga min enorma energi på lite vettiga saker istället för att gå och älta och oroa mig.

singan2

Nu ska jag fira och äta kladdkaka!

1 kommentar:

Erika sa...

Grattis, bra kämpat!