torsdag 14 mars 2013

Redigerar foton



Denna soliga torsdag sitter jag inne och redigerar foton. Jag börjar fundera på att lägga ut det jobbet på någon annan, jag har kollat några alternativ, en firma i USA och en i Australien med helt ok priser. Man behöver ju inte längre sitta i samma land för att få sånt att funka, vilket är toppen! Det har tagit ett tag att komma fram till att lägga ut redigeringsjobbet på någon annan, då det är så stor del av mina foton så det har mer växt fram kan man säga. Jag har även fått mig en tankeställare när det gäller tid, och vad jag vill göra med tiden och kommit fram till att jag inte vill sitta 5+6 timmar per kund och redigera foton då är jag hellre med familjen eller gör något annat kreativt. Känns skönt att ha kommit fram till det beslutet för tid är ju så mycket mer värt än att spara nån hundralapp! Nu ska jag strax iväg till tandläkaren....hua! kram

Inga kommentarer: