torsdag 7 mars 2013

Tonårstjejer

High school senior session Att fota tonårstjejer är lite (läs:ofantligt) annorlunda mot att fota bebisar och familjer. Då kravlar jag mest omkring i gräset, leker att hajen äter upp mig, pratar bebisspråk, klättrar i träd med grabbarna och kommer hem lite allmänt tilltufsad sådär. Jag har ju precis börjat att fota tonåringar men har märkt en stor skillnad, eller faktiskt en enda likhet....att jag kommer hem lite allmänt tilltufsad. Man ska ju gärna vara lite cool och hänga med i snacket med tonåringar, lyssna på deras musik och veta vem i vilken dokusåpa som varit otrogen med vem....suck. Där brister det totalt, jag är den mest ocoola som finns, gillar lugnet istället för musik och har inte tid att titta på dokusåpor....Men trots det så hoppas jag att det kommer att funka att fota tonåringar ändå! Så vi får väl se, får göra en analys om 1 år sådär! Hoppas ni får en fin torsdag därute! xoxo Fotot från gårdagens fotografering av just 2 tonårstjejer:)

2 kommentarer:

Unknown sa...

Tycker du e supercool!

Lina sa...

Roligt! Men svårt kan jag förstå... jag övar för fullt med min kamera o dator. Ha det fint!