söndag 12 maj 2013

Ett foto

love  


Ett foto jag tog i våras (om man nu kan prata årstider här). Mitt ultimata mål när jag fotograferar är att visa tillhörighet och kärlek mellan dom jag fotar. 

Detta foto är faktiskt ett av mina favoritfoton, just för att det starkt visar kärleken mellan paret och deras nyfödda son.
Mannen på bilden var en riktig spellevink, så det var en superkul fotografering. Min egen make är i Korea på mässa och eftersom det är Mors dag så utnyttjar jag det till fullo och drar med mig barnen ut i djungeln för att fota dom. 
Först blir det foton på barnen på en hemmagjord gunga och sen ska det bli en inspirationsfotografering med indian tema, om ni är nyfikna på hur det kan se ut så håll utkik lite senare! 

 Idag har vi en strålande dag med sol och vi är precis uppkomna från poolen och det är dags att förbereda sig för fotograferingen, ha en alldeles underbar dag! xoxo

Inga kommentarer: