torsdag 30 maj 2013

Hemmakontoret är klart!

Om man inte har arbetskamrater som sliter en från datorn så blir det lätt så att man jobbar från 9-5 varje dag utan avbrott för varken lunch eller fika. 

Det har sina fördelar att ha ett hemmakontor men har börjat snegla lite på att gå ihop med andra kreativa människor och dela på ett kontor/studio. 

Det har varit sjukt mycket tid framför datorn senaste halvåret och jag som hade bestämt mig för att minimera den tiden och fylla den med saker som jag inte tar mig tid för, så gick det med det...  
Ibland hamnar jag i en svacka och suckar för att det är för men rycker snabbt upp mig då jag ser positivt på saken. 

 Hur många får egentligen arbeta med det de älskar? det är väl bara skådisar och idrottsstjärnor som får...:). Viktigt det där att man vrider negativa tankar till positiva, livet blir så mycket enklare OCH roligare att leva! 
Även om jag blir galen på att företagets web och blogg inte är klar och att design teamet arbetar i snigelfart....gaahhhh....men det tar jag med en klackspark....not. 

 Nåväl, tänkte också visa lite "hemma hos" foton, lite nya prylar har införskaffas (jag är minimalist i hjärnan men inte alltid i hjärtat). 

Först ut i serien (haha) är kontoret som nu är klart och jisses så effektiv jag blev, har försökt att använda det jag har haft hemma som det gamla Indonesiska skrivbordet som vi köpte när vi flyttade hit för snart 7 år sedan. 

 Så här sitter jag på dagarna, så nu vet ni det:).
 Ha en fin torsdag! /Gunilla





  home office homeoffice4homeoffice5 homeoffice6homeoffice7homeoffice8 homeoffice 9

1 kommentar:

Anonym sa...

Mysigt
/Dunya