onsdag 26 juni 2013

längtar

children photographer singapore6


Med risk för att verka tjatig...JAG VILL HA SEMESTER.......NU!
Ursäkta, mitt lilla utbrott, nuså känns det bättre igen... 
När jag ser detta foto tänker jag på det sommarställe mina föräldrar hade i Mariefred när jag var liten, att gunga i hängmattan var väl ungefär det roligaste som kunde hända då tyckte man men när jag ser tillbaka på den tiden känns det som lugn och ro, inga planer förutom kanske att klippa gräsmattan och det känns avlägset så här 30 år senare. 

Om vi återgår till livet här i Singapore, så var det en fotografering inplanerad i eftermiddg men den blev frambokad till augusti, och det känns helt ok, gillar vanligtvis inte att skjuta upp fotograferingar men har ju som sagt kommit in i semester mood....hehe. 

 En sista fotografering nu på lördag sen är det packning inför måndagens flygning till Sverige. Tjoho! 

 Jag har sett så snygga armband från Hipanema (ehhhh, stavas det så??) så tänkte kolla om det går att beställa hem till Sverige istället för hit, så man har lite bling bling:) 
Må gott och njut av den svenska sommaren (gaaaahhhhh) Kram Gunilla

2 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Vilken härlig Bild, känns semester över den =)
Ha nu en härlig ledighet efter sista fotograferingen =) Och flyg lugnt till Sverige..

Kram Mia

Erika sa...

Min semester börjar NU!! Hoppas du får gå full in semester mode snart du med.